Hearthstone Trading System
Utformingssystemet er et element i Hearthstone som gjør at spillerne kan skape nye kort direkte. Det kan nås via Min Collection-skjermen. Utforming bruker Arcane Dust til å produsere nye kort, mens disenchanting tillater spillerne å ødelegge uønskede kort, og gir en mengde Arcane Dust i bytte Crafting er den raskeste og mest direkte måten å skaffe et bestemt kort på, forutsatt at du har tilstrekkelig støv. Mengden Arcane Dust som kreves for å lage, og tildelt av disenchanting, bestemmes av kortets sjeldenhet. Gyldne kort koster også flere ganger mer Dust å håndtere, og belønne flere ganger mer for disenchanting. Disenchanting et kort kalles ofte dusting kortet, siden kortet er effektivt konvertert til Dust. Not alle kortene kan utformes Hvilke kort kan utformes er i stor grad bestemt av kortsett og avviker i noen tilfeller med vanlig eller gylden versjon. Kort som ikke kan fremstilles, er merket i samlingen som ugjennomtrengelige. Alle kort fra Classic en d Belønningssett kan utarbeides. Alle kort fra utvidelseskort sett kan bli laget, for eksempel Goblins vs Gnomes The Grand Tournament. Alle kort fra Basic-settet og de spesifikke versjonene av kort som er gitt gjennom kampanjer, kan ikke utarbeides. Kort fra standardformat eventyr som spilleren ikke har samlet inn er uhåndterlig Dette tvinger spilleren til å tjene disse kortene gjennom å fullføre det tilsvarende eventyret. Alle andre eventyrkort er utformbare, inkludert Standardformat-eventyrkort som spilleren allerede har samlet, og alle kort fra Wild-format eventyr Dette gjør det mulig for spillerne å forkjøle og lage kopier av eventyrkort de allerede har tjent, og å lage kort fra eventyr som ikke lenger er tilgjengelige i butikken. Hvert kort har fastgjorte og uønskede kostnader, basert på sjeldenhet og vanlig gylden status. Andre faktorer, slik som som kortsettet påvirker ikke kostnadene. Merk at disenchantingverdiene for gylne kort samsvarer nøyaktig med utformningskostnaden for vanlige kort av samme sjeldenhet Vanlige er unntaket, og gir 10 ekstra Arcane Dust Dette gjør det mulig for spillere å bytte ut et gyldent kort for et vanlig kort av samme sjeldenhet. For spillere som ikke er opptatt av gylne kort, gjør dette i hovedsak goldens hentet fra kilder som kortpakker Wildcards, som deretter kan konverteres til en erstatning av deres valg. Visning av et uoppbevart kort. Kombinasjonen av disenchanting og crafting gjør det mulig for spillere å konvertere uønskede kort til mer ønskelige alternativer. Men å lage kort koster mellom fire og åtte ganger mer støv enn ville bli belønnet for disenchanting det samme kortet, noe som gjør prosessen ekstremt ineffektiv. Ikke desto mindre kan dette være en svært effektiv måte å skaffe sjeldnere kort på, og kan være et ønskelig alternativ når de ødelegger uønskede kort. Siden spillere kun kan ha 2 av kort i dekk og bare 1 av hvert legendarisk kort, disenchanting duplikat kort over denne grensen kan anses å ha ingen sann kostnad for spilleren The Mass Disenchant-alternativet gjør det mulig for spillerne å automatisk deaktivere alle dupliserte kort i samlingen med ett klikk. Den eneste begrensningen for å lage ligger i den nødvendige mengden Arcane Dust. Mens det ikke er mulig å kjøpe støv direkte, kan alle kortene som er oppnådd gjennom kortpakker, desinfiseres støv kan også fås som en belønning i arenaen og fra den klassiske brystet på slutten av hver sesong. Spilleren s nåværende forsyning av Arcane Dust kan ses på Min samlingsskjerm. Det er ingen cap til mengden Arcane Dust en spiller kan akkumulere 1. Spillere kan håndtere og disenchantive kort gjennom samlingen. Et hvilket som helst kort på displayet kan klikkes for å vise sine ferdigstillende og disenchanting-kostnader. Hvis spilleren har tilstrekkelig støv, kan de klikke på Opprett-knappen for å lage den på samme måte hvis spilleren har minst ett eksemplar av et kort, kan de klikke på Disenchant-knappen for å deskjenne det. Hvis disenchanting av et kort vil forlate spilleren med færre kopier av det kortet regelmessige og gyldne co mbined enn de kunne bruke i en kortstokk, vil spilleren bli advart før de fortsetter med disenchantment Når de er laget, vil minion kortene spille sin summon sitat. Spillere kan angre seg å lage og disenchanting umiddelbart etterpå for de fulle Arcane Dust-verdiene. Merk at spillerne ikke er Kunne lage overdrevne kopier Hvis du allerede har 2 kopier av et kort 1 kopi av et legendarisk kort, vil du ikke kunne lage flere eksemplarer. Denne grensen gjelder separat for de gyldne og ikke-gyldne versjonene av hvert kort. Når du har laget en eller flere kopier av et kort, vil Disenchant-knappen bli erstattet av en Angre-knapp, slik at spilleren umiddelbart kan angre utformingen hvis de skulle ønske. Dette vil ødelegge det nye kortet og refundere sin fullgjøringskostnad i stedet for den vanlige disenchanting-kostnaden. Bare tilgjengelig til det tilrettelagte grensesnittet for det aktuelle kortet er igjen, ikke å lage modus generelt etter dette vil spilleren ikke kunne fortryde utformingen av kortet Spilleren s kan også fortryde disenchanting av kort, uten noen resulterende kostnad. Men når disenchanting-kort er, får spillerne ikke muligheten til å angre disenchanting av overskytende kort. Utføringsmodus Rediger. Klikk på Utkast-knappen vil ta spilleren i utformingsmodus Dette legger til noen nyttige tilleggsvisningsmuligheter, samt å gi tilgang til Mass Disenchant-grensesnittet. Håndteringsmodus er ikke nødvendig for å lage og disenchante kort allerede i spillers samling, men lar spilleren se og velge kort de ikke har samlet ennå, inkludert begge gyldne og vanlige versjoner. I motsetning til vanlig samlingsvisning, som bare viser kort som spilleren allerede har samlet, viser utformingsmodus alle kort som samsvarer med gjeldende søkeparametere Kort som ikke er samlet ennå, vises bleknet ut, med et spesielt høydepunkt for de ikke-innsamlede kortene som spilleren har tilstrekkelig støv til å lage. Utføringsmodus har to spesielle filtre i tillegg til standardalternativene Fi først viser kun gyldige kort, som gir den eneste måten å lage gylne kort spilleren ikke allerede eier. Den andre viser bare ugjennomtrengelige kort, som merkelig ikke har betydning for enten å lage eller disenchanting, men tillater spillere å inspisere eventuelle ubehandlede kort som mangler fra deres samlinger, inkludert kommende kort som har blitt lagt til spilldataene, men som ennå ikke er tilgjengelige i spillet. Mass Disenchant-grensesnittet. Mens i utformingsmodus vil et stort Arcane Dust-ikon nederst til høyre vise mengden støv som ville bli oppnådd ved å ødelegge alle dupliserte eller ekstra kort - de som spilleren allerede har maksimalt spillbart antall kopier 1 for legendarier, 2 for alle andre kort. Når du klikker på ikonet Disenchant Ekstra kort, åpnes Mass Disenchant-grensesnittet Grensesnittet brytes ned Antall duplikatkort av sjeldenhet, og gir en enkelt Disenchant-knapp som vil ødelegge alle dupliserte kort med et enkelt klikk NB I motsetning til når du lager en og disenchanting individuelle kort, kan Mass Disenchant prosessen ikke bli utelatt, men fordi bare duplikatkort vil bli disenchanted, dette generelt har ingen ulempe. Merk at gyldne og vanlige kort anses å være separate når merking kort som duplikater For eksempel kan en spiller ha 2 vanlige kopier og 2 gyldne kopier av et ikke-legitimert kort uten Mass Disenchant-systemet, vurderer at noen er duplikater. Dette er nyttig for å forhindre at gyldige kort blir disenchanted automatisk, siden spillerne kan ønske å bevare enten gyldige eller vanlige versjoner av kort eller begge For å spesifikt disenchantende gyldne eller vanlige versjoner av et gitt kort, for eksempel disenchanting en gylden kopi av et kort, spilleren allerede har 2 vanlige kopier av, må spilleren bruke den normale disenchanting-prosessen Grensesnittet viser bare sammenbrudd av dupliserte gyldige kort når spilleren har minst ett duplikat gyllene kort. Hver så ofte vil en oppdatering inneholde kortendringer som endrer et kort s tekst eller attributter Hvis kortet er utformbart, og endringen ikke er en direkte oppgradering eller enkel teknisk justering, vil kortet bli gjort utilgjengelig for sin fulle fremstillingskostnad, i en kort periode, vanligvis to uker. Dette er laget for å tillate spillere som har brukt støv til å lage kortet for å deaktivere det uten kostnad, minimere forstyrrelsen forårsaket av slike endringer i eksisterende kort. Etter justeringsperioden avsluttes kortets ufordelbare belønning til sin vanlige mengde. Dette gjelder også kort som er flyttet til Wild format 2.Denne tilpasningen trer i kraft ved å øke den normale disenchantingsverdien for de endrede kortene. På grunn av dette er det gitt ekstra støv om kortet ble laget før kortet ble endret eller etterpå. 3 Som et resultat er spillerne i stand til å lage og senere disenchant disse kortene i den perioden uten straff, slik at de kan prøve kortene i dekkene sine før de bestemmer seg for å beholde eller disenchant dem. Men siden nesten en ll kvalifiserte kort endringer er nerfs dette er generelt mindre ønskelig enn det kan forventes. økningen betyr at et vanlig endret kort kan konverteres til noe annet kort av samme sjeldenhet, uten kostnad det betyr også at et gyldent forandret kort kan byttes ut for flere kort av samme sjeldenhet eller enda høyere sjeldighet For spillere som er mer interessert i å fullføre sin vanlige samling enn å samle gullkort, men ikke ønsker å miste kortet helt, betyr dette at de kan konvertere et gyldent forandret kort til en vanlig kopi av samme kort , samt vanlige kopier av flere andre kort. Dette gjør kortet endret en spesielt lukrativ tid for spillere som har fått gyldne kopier av de forandrede kortene gjennom belønninger som den høyeste rangbonuskroken, forutsatt at de ikke er for festet til den gyldne kvaliteten. Kort trading Edit. Crafting in action. En nyskapet kort. Hearthstone s crafting system ble spesielt designet som et alternativ til kort trading som skjer med de fleste co llectible kortspill Det er foreløpig ingen planer om å introdusere korthandel Som forklart i den offisielle bloggen, er Hearthstone Crafting In Dust Vi Trust. Why kan jeg bare handle mine kort med vennene mine for å få kortene jeg vil ha Mange kortspill der ute, anses som tradingkort Spill eller TCGer Selv om det er fordeler for å kunne handle dine kort, er det negative for kortspill som støtter handel, selv i en digital verden. Hva vil du som spiller ha ut av handelskort? Generelt er svaret Å få tak i kort Jeg ønsker og handler bort kortene jeg ikke t Hva skjer når kortene du har er feil kort kort andre spillere bare don t vil ha Hva med når alle vil ha de samme kortene Når en spiller åpner en pakke kort i en typisk TCG, de vil generelt finne et fast antall kort av ulike sjeldigheter Kort av de aller fleste sjeldenhet i en gitt pakke eller felles kort, ender med å ha liten eller ingen verdi Alle har dem og ingen vil ha dem Hva med de sjeldne kortene Disse mer verdiene Kan kortene variere vilt fra MÅ HAVE til meh og hvor som helst i mellom. I et handelssystem blir de enestående prismatene bare litt mer verdifulle enn vanlige kort, selv om de nesten ikke er like vanlige. Det er veldig vanlig for et dusin eller så sjeldne kort fra et gitt sett til å inneholde det meste av verdien og resten er verdt veldig lite Folk krever disse high-end kortene og deres verdi skyrockets Kan ikke ha råd til å kjøpe alle de gode rares Du bedre håper du blir heldig når du åpner din neste pack. Disenchanting et uønsket kort. Så i et handelsbasert kortspill kan du til slutt klare å få et kort som er verdt noe, men da vil du beholde det kortet og ikke handle det bort Så det eneste alternativet er å kjøpe flere pakker til du får noe verdt å handle, selv om du kanskje ikke vil dele med det. Det er ikke spesielt morsomt. På toppen av det kan du til og med føle at du ikke kan spille spillet konkurransedyktig uten det spesifikke kortet. Det er veldig frustrerende. , og nye spillere er r eluctant å bli investert i et kortspill hvis de ikke klarer å få disse kortene i handelen eller for kontanter. Med håndverk kan du få kortene du reelt ser etter uten å måtte vente på tilfeldige flaks for å skinne deg, uten å måtte lete etter folk som har et bestemt kort du vil rulle ut på kortstokken. Hearthstone gjør at du kan ødelegge dine klassiske kort i Arcane Dust, og du bruker Arcane Dust til å lage kortene du vil ha, umiddelbart. Det er fort, det er enkelt, og du trenger ikke å referere til hvor verdifullt kortet ditt er på et sekundært marked hver gang du vil gjøre et valg for å handle det av eller ikke. Acane Dust kan kun oppnås i multipler med 5 til Arena-belønninger og disenchanting vanlige kort, og i multipler på 10 fra andre kilder. Det kan bare brukes i multipler på 10. Av denne grunn liker noen spillere ikke å få mengder av Arcane Dust som slutter i 5, siden støvene bare blir brukbare når de kombineres med en annen 5 støv fra en annen kilde. Dette er s ystem betyr også at det er umulig å ha en Arcane Dust-verdi som ikke slutter i en 5 eller en 0. Blizzard utsteder permanente forbud mot Hearthstone-vinnehandlerne. Følg nyheten om at Blizzard har utestengt flere tusen Hearthstone-bot-kontoer, kommer en strengere straff for spillere som engasjerer seg i prosessen kjent som win trading Win trading, som jeg forstår det, er når spillerne spiller systemet i rangert spill ved å ha to kontoer kjemper hverandre for å kunstig bevege seg opp i MMR MatchMaking Rating rangeringer Mens butterters ble først gitt et to måneders forbud, straffen har siden blitt oppgradert til en permaban fra nå av, vinnerehandlere har sett sine kontoer utestengt permanent fra get-go, som forklart i en uttalelse fra Blizzard her Her er den aktuelle delen. Vi har nylig forbudt Hearthstone-kontoer som ble funnet å være med på å vinne handel. Vinn handel på en hvilken som helst rang er noe vi ikke tar lett og er i strid med våre bruksvilkår som vi nevnte i vår tidligere uttalelse om fair play i Hearthstone tilfeller av utroskap vil ikke bli tolerert. Kontoer som ble oppdaget som deltar i gevinsthandel, har fått permanent kontoavslutning og diskvalifisering fra hendelser der rangeringen brukes som kvalifikasjonsmetode. Noen få spillere har funnet seg banned for å vinne handel, inkludert Spesialist og Gabe Walls, den første som fant feilen i Hearthstone s nye rangeringssystem og skrev om at han tok fordel av det nesten et år siden. Hva har det med å ha en høy MMR, ingenting på dette tidspunktet, selv om BlizzPro setter det, disse forbudene kunne ha gjort stor forskjell for BlizzCon-kvalifiseringene tidligere på året. . Hearthstone,,, Hearthstone,. , Hearthstone. . ,,. . ,,. Hearthstone 2. Engelsk Franais Deutsch Espaol Latinoamrica Espaol Europa Italiano Portugus Polski. Blizzard Entertainment, 2017 Hearthstone, Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment. .
Comments
Post a Comment